Koti>21 PÄIVÄN HAASTE
Kiitos, että osallistuit LISTERINE® 21 Päivän Haasteeseen! Rahat takaisin –takuuaika on nyt päättynyt.

TOTAL CARE -SARJAN 21 PÄIVÄN HYÖDYT
1. PÄIVÄVÄHENTÄÄ JOPA 97% PAHANHAJUISTA HENGITYSTÄ JA PLAKKIA AIHEUTTAVISTA BAKTEEREISTA*.
7. PÄIVÄPUHTAAMMAT HAMPAAT
14. PÄIVÄVAHVEMMAT HAMPAAT
21. PÄIVÄVÄHEMMÄN PLAKKIA, TERVEEMMÄT IKENET
OLETKO VALMIS HAASTEESEEN?
*harjauksen jälkeen,
**pois lukien Total Care 95 ml, katso kampanjan ehdot ja säännöt
Ehdot ja säännöt
- Tarjous koskee Suomessa asuvia, 18 vuotta täyttäneitä, paitsi Janssen-Cilag Oy:n ja sen tytäryhtiöiden työntekijöitä ja heidän perheitään, heidän toimistojaan ja kaikkia tähän tarjoukseen ammattimaisesti liittyviä henkilöitä.
- Voimassa, kun ostetaan yksi pakkaus seuraavia Listerine®-tuotteita: Listerine® Total Care 250ml, 500ml ja 1L, Listerine® Total Care Milder Taste 500ml, Listerine® Total Care Teeth & Gum 500ml, Listerine® Cool Mint Milder Taste 1L ja 500ml, Listerine® Fresh Ginger & Lime Milder Taste 500ml, Listerine® Advanced White Milder Taste 500ml, Listerine® Professional Gum Therapy 500ml, Listerine® Professional Sensitivity Therapy 500ml ja Listerine® Advanced Fluoride Milder Taste 400ml 1.5.22–30.6.22 välisenä aikana (”tarjousjakso”), myymälässä tai verkossa. Tarjous ei sisällä Listerine ® Total Care 95ml.
- Tarkista tuotteen saatavuus myymälässä tai verkossa.
- Perustuu tuotteen käyttöön pakkauksen ohjeen mukaan.
- Jos et ole tyytyväinen 21 päivän kuluttua kampanjaan kuuluvan tuotteen käyttämisestä, voit vaatia hyvitystä kampanjaan kuuluvasta tuotteesta maksamastasi hinnasta enintään ostoarvoon 12 € asti. Niin tehdäksesi sinun tulee täyttää rahat takaisin -vaatimuslomake osoitteessa listerine.fi/21paivanhaaste ja antaa tarvittavat tiedot (nimesi, sähköpostiosoitteesi, ostetun tuotteen nimi ja pankkitilisi tiedot). Sinun on ladattava ostotodistus (eritelty myymälä- tai sähköinen kuitti), josta käy ilmi, että olet ostanut vaatimukset täyttävän tuotteen, maksamasi hinta, jälleenmyyjä, jolta ostit tuotteen, ja ostopäivä tarjousjakson aikana. Voit poistaa kuitilta minkä tahansa ostoksen, paitsi asiaanliittyvän, ehdot täyttävän tuotteen (mutta et saa muuttaa ehdot täyttävää tuotetta, sen hintaa, vähittäismyyjän tietoja, päivämäärää tai kellonaikaa). Kuitti tulee ladata .png-, .jpeg- tai .pdf-muodossa.
- Järjestäjän saamat reklamaatiot, jotka eivät ole ajaltaan 21 päivää tai enemmän kuitissa ilmoitetun ostopäivän jälkeen, eivät ole voimassa eikä niitä käsitellä.
- Tarjousaika päättyy 30.6.22. Kaikki reklamaatiot on vastaanotettava 11.8.22 mennessä. Tämän ajanjakson jälkeen jätettyjä reklamaatioita ei käsitellä.
- Reklamaatioita ei voi tehdä minkään vähittäismyyjän tai kaupan kautta.
- Internet-yhteys vaaditaan.
- Eritelty kassa- tai sähköinen kuitti vaaditaan ja sen päiväyksen on oltava kampanjan aikana. Kaikki kuitit, joita muutetaan tai peukaloidaan liittymättömien ostosten poistamisen jälkeen, katsotaan pätemättömiksi.
- Pätevä reklamaatio oikeuttaa kantajan saamaan hyvityksen ostetusta, kampanjan ehdot täyttävästä tuotteesta maksetusta hinnasta perustuen kuitissa ilmoitettuun hintaan, ottaen huomioon mahdolliset tarjoukset, enimmäisostoarvoon 12 € asti.
- Jos rahat takaisin -lomake on täytetty pätevillä tiedoilla, hyvitys myönnetään pankkisiirrolla alkuperäisen hakijan pankkitietoihin 28 päivän kuluessa pätevän reklamaation vastaanottamisesta.
- Jos pankkitietoja ei anneta rahat takaisin -vaatimuslomakkeessa tai jos ne ovat pätemättömiä, järjestäjä ottaa yhteyttä hakijaan sähköpostitse ja tämä lähettää uuden lomakkeen, jossa on oikeat pankkitilitiedot.
- Vain yksi reklamaatio (riippumatta tuotteen versiosta tai pakkauskoosta) kotitaloutta kohti. Ei tukku- tai kolmansien osapuolien sovellettavaksi.
- Reklamaatioita, jotka eivät täytä erityisiä vaatimuksia, ei käsitellä.
- Kaikki osallistujat, jotka lähettävät epäonnistuneita reklamaatioita, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen lukukelvottomiin, vahingoittuneisiin, virheellisiin tai epätäydellisiin väitteisiin, katsotaan pätemättömiksi. Osallistuja saa kuitenkin mahdollisuuden toimittaa reklamaation uudelleen (vain kerran) oikeilla tiedoilla, jotka on toimitettava 5 päivän kuluessa siitä päivästä, jona reklamaatio on katsottu epäonnistuneeksi.
- Lakisääteisiin oikeuksiisi ei puututa.
- Järjestäjän päätös on lopullinen, eikä järjestäjä aloita kirjeenvaihtoa pätemättömistä reklamaatioista.
- Olosuhteissa, jotka ovat Järjestäjän kohtuullisen hallinnan ulkopuolella tai kun petos, väärinkäyttö ja/tai virhe (inhimillinen tai koneellinen) vaikuttaa tai voi vaikuttaa tämän kampanjan järjestämiseen, ja vain kun olosuhteet tekevät tästä välttämätöntä, Järjestäjä pidättää oikeuden peruuttaa tai muuttaa kampanjaa tai näitä ehtoja missä tahansa vaiheessa, mutta pyrkii aina minimoimaan vaikutuksen osallistujiin välttääkseen kohtuuttoman pettymyksen.
- Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden tarkastaa kaikki reklamaatiot ja kieltäytyä myöntämästä korvausvaatimuksia, jos on perusteltua syytä epäillä, että näitä käyttöehtoja tai muita tämän kampanjan vaatimuksiin liittyviä ohjeita on rikottu.